Новости Запорожья и в Украине

«Корупційні схеми облради або як 400 тисяч гривень віддали рекламному агентству»

25 Февраль 2016

Комментарии

0
 Февраль 25, 2016
 0

Сьогодні на сесії обласної ради з ініціативи голови фракції Радикальної партії в обласній раді, Юрія Ружина, були подані депутатські запити голові Запорізької обласної ради, Григорію Самардаку, про незаконність проведення тендеру на висвітлення діяльності обласної ради. Зі зрозумілих причин тендер вже в 5-й раз виграє одна і та ж фірма. Згідно «Віснику державних закупівель», Запорізька облрада готова оплатити пропозицію приватного підприємства «Рекламно-інформаційне агентство «РДВ». Йдеться про суму майже 400 тисяч гривень. Залишилися лише формальності та підписання договору. За цю суму приватна фірма повинна забезпечити  техзавдання. Передбачено: шість прямих ефірів по 20 хвилин протягом року на телебаченні, 40 сюжетів по дві хвилини (виготовлення і розміщення з одним повтором), дев’ять прямих ефірів по 20 хвилин на радіо, 110 сюжетів по дві хвилини на радіо (виготовлення і розміщення з одним повтором), виготовлення і розміщення матеріалів площею 10 000 кв. см. в друкованих ЗМІ.

Викрили схему представники РПЛ. Депутати визнали цей тендер кулуарним з явними ознаками корупції. Такі рішення повинні узгоджуватися з постійною комісією облради з боротьби з корупцією, регламенту, депутатської діяльності та етики, прав людини, свободи слова та інформації. Однак цього зроблено не було.

Вартість послуг — 395 тис. Грн.

«РІА « РДВ » володіє Ольга Бринза. Керівник фірми — Наталія Берегова. Обидві були в керівництві запорізької радіостанції «Великий луг». Співзасновник однойменного ТОВ є Яків Бринза, який входить в правління обласної організації Національної спілки журналістів України.  «РІА « РДВ » неодноразово і до сих пір отримувало замовлення на аналогічні послуги від облради. У минулому році таку угоду було «тихо» укладено на суму 499 тис. грн.

Запрошуємо всіх представників запорізьких ЗМІ розібратися в ситуації: чому десяток видань, кілька каналів і медіа-холдингів залишилися «за бортом»? Кому із запорізьких ресурсів пощастило отримати «фінансовий бонус» при висвітленні діяльності обласної ради, поки більшість журналістів виконували цю роботу безкоштовно? Чому тендер «взяв» рекламний ресурс, а пропозиції до існуючих ЗМІ навіть не надходили?

 З повагою, прес-служба РПЛ

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

(Spamcheck Enabled)